سی آرم

کمپانی Primax فرانسه با ارائه نه مدل دستگاه C-arm اتاق عمل (با سابقه بیش از ۳۰ سال در این زمینه)، دستگاه هایی با پیکربندی مختلف جهت پوشش رنج گسترده ای از نیاز های کاربران ارائه میدهد که تماماً ساخت اروپا بوده و با توجه به انتظارات هر مرکز قابل انتخاب می باشد. زمینه های کاربری این دستگاهها به شرح زیر میباشد:

  • Orthopaedic, abdominal and vascular surgery
  • ERCP, interventional and vascular procedures
  • pain therapy, urology

مدل های آنالوگ و دیجیتال (توان ۵ کیلو وات)

تفاوت فنی در پیکربندی ۶ مدل از این دستگاه ها را میتوان وابسته به نوع آند (ثابت و یا دوار)، رزولوشن دوربین (۶۲۵ خطی و یا ۱k x 1k) و همچنین آنالوگ و یا دیجیتال بودن آنها دانست که با توجه به نوع کاربری انتخاب میشوند.

Cyberbloc-3
طراحی ارگونومی و قدرت مانور با در تعادل کامل
Cyberbloc-1
ترالی با طراحی مدرن
Cyberbloc-2
کنسول با صفحه لمسی جهت پذیر

 

مدل های تخصصی پریفرال (توان ۱۵ کیلووات)

RK_15
سی آرم

دستگاه سی آرم مدل Rk15 یک دستگاه با توان بالا (۱۵kW) میباشد که جهت پوشش کامل کاربری های مختلف از جمله کاربری های پریفرال و اینترونشنال بسیار مناسب است.

جهت مشاهده قابلیت های مکانیکی دستگاه های مذکور ویدئوی زیر را مشاهده فرمایید:

مدل های دیجیتال فلت پنل دستگاه های سی آرم

کمپانی Primax بتازگی محصول جدید خود را با نام Cyberbloc FP معرفی نمود. این دستگاه سی آرم جهت پوشش انواع کاربری ها طراحی شده است و مجهز به جدیدترین و آخرین نسل دتکتور فلت پنل (Flat Panel Detector) ساخت کمپانی Thales فرانسه است. جهت فراگیر شدن استفاده از این تکنولوژی برتر، هم اکنون این دستگاه با دو پیکربندی (۵ و ۱۵ کیلووات) و با دو سایز فلت پنل (۲۱×۲۱ و ۳۰×۳۰ سانتیمتر) قابل ارائه میباشد. برای اطلاعات بیشتر پیرامون این دتکتور هاو جهت دانلود بروشور آن اینجا را کلیک کنید.

Cyberbloc-FP
سی آرم اتاق عمل دیجیتال

این مدل از دستگاه های سی آرم دارای بزرگترین میدان دید (FOV) است که تا به حال وجود داشته، حرکت و کاربری بسیار آسانی دارد و تا حد بسیار زیادی میزان دز را کاهش داده است.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.