دتکتورهای جدید سری ۱۴۱۷WCE

رونمایی از سری دتکتورهای جدید بی‌سیم ۱۴۱۷WEC

کمپانی rayence در نمایشگاه جانبی رویداد سالانه انجمن مراقبت‌های فوری UCA در لاس گاس از دتکتورهای بی‌سیم سری WCE رونمایی کرد. این سری دتکتورها شامل چهار مدل مختلف می‌شود. طراحی این دتکتورها با توجه به کاربردهای متفاوت و تقاضای مراکز تشخیصی و درمانی صورت گرفته است. این مدل‌ها شامل دتکتور استاندارد، دتکتور با حساسیت بالا (DQE بالا)، دتکتور با رزولوشن بالا (۱۰۰ میکرومتر)، و دتکتورهای رزولوشن بالا بدون شیشه (Grass Free) هستند که انعطاف‌پذیری بیشتری دارند و مقاومت بالاتری در مقابل سقوط از خود نشان می‌دهند.

دتکتور جدید

این دتکتورهای بی‌سیم علاوه بر موارد یاد شده بطور عمومی در برخی جنبه‌های دیگر نیز نسبت به سری WCC ارتقا یافته است. طول مدت کارکرد باتری به ۱۶ ساعت ارتقا یافته که به معنای پشتیبانی یک روز کامل کاری بدون نیاز به تعویض است. همچنین درجه مقاومت این مدل‌ها در مقابل گرد و غبار و آب به IP67 ارتقا یافته است. بنابراین، علاوه بر غیر قابل نفوذ بودن در مقابل گرد و غبار، این مدل‌ها حتی در شرایط غوطه ور شدن در آب بصورت موقت، مقاوم هستند.

هنوز تاریخ دقیق عرضه این مدل به طور دقیق مشخص نشده است. انتظار می‌رود در تابستان ۲۰۲۳ این مدل‌ بطور رسمی در سبد محصولات شرکت قرار بگیرند.

rayence وعده داده است که شرکت کنندگان در پنجاهمین گردهمایی سالانه AHRA 2023 (انجمن مدیریت تصویربرداری پزشکی) در ایندیاناپلیس (مرکز همایش‌های ایندیانا) در کشور آمریکا، می‌توانند این مدل‌ها را از نزدیک بررسی کنند.